INFORMACJA O USŁUGACH MEDYCZNYCH i CENTRALNA REJESTRACJA:
Przychodnia os. Urocze 2, II piętro
tel. 12 644-24-74 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00
1. Rejestracja pacjentów do Poradni Firmy Mark-Med Sp. z o.o. odbywa się:
– Osobiście,
– Przez osoby trzecie,
– Telefonicznie w godzinach pracy rejestracji,
– Drogą elektroniczną poprzez Portal eRejestracji
https://erejestracja.mark.med.pl/portal
Pacjent, który rejestruje się do Poradni otrzymuje konkretny termin z godziną wizyty do danego wybranego lekarza.
Prosimy pacjentów, aby odwoływali telefonicznie lub osobiście wizyty na które nie mogą z różnych przyczyn przybyć. Nie przychodząc na umówione wizyty marnujemy czas lekarza i uniemożliwiamy skorzystanie z wizyty przez innych potrzebujących pacjentów.
Pacjent, który zarejestrował się drogą telefoniczną lub elektroniczną do Poradni Specjalistycznej lub Poradni Zdrowia Psychicznego ma obowiązek dostarczyć do rejestracji kod e-skierowania lub oryginał skierowania od lekarza pierwszego kontaktu (lub innego) w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od rezerwacji. W przeciwnym wypadku rezerwacja zostaje wycofana BEZ powiadomienia i ustalony termin przepada. Zgodnie z aktualnymi przepisami umawiając termin do specjalisty należy posiadać już wystawione odpowiednie skierowanie. Dostarczenie skierowania z datą wystawienia późniejszą niż data wyznaczenia terminu jest powodem do skreślenia z listy oczekujących.
2. Pacjent przy rejestracji osobistej do lekarzy musi okazać:
a) Dokument ze zdjęciem i numerem PESEL potwierdzający tożsamość (dowód osobisty, paszport lub prawo jazdy)
b) Skierowanie do poradni specjalistycznej (oprócz świadczeń Lekarza POZ, psychiatry i stomatologa). Podczas rejestracji osobistej wymagamy od razu podania kodu e-skierowania.
3. W przypadku rejestracji telefonicznej, przez osobę trzecią lub elektronicznie powyższe dokumenty należy bezzwłocznie okazać w rejestracji w dniu wyznaczonej wizyty.
4. Ubezpieczenie jest sprawdzane poprzez System eWUŚ.
Pacjent zgłaszający się do rejestracji w dniu wizyty otrzyma potwierdzenie statusu ubezpieczenia przez system eWUŚ. Sprawdzenie statusu jest wymagane przed wizytą u lekarza. Pacjent, który nie otrzyma potwierdzenia ubezpieczenia musi każdorazowo wypełnić oświadczenie o jego posiadaniu lub zapłacić za wizytę i wszystkie badania według cennika.
5. W przypadku konieczności wypisania zwolnienia lekarskiego, niezbędny jest:
a) Dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport)
b) NIP pracodawcy
6. Portal Pacjenta eRejestracja ON-LINE – kliknij
od 1 października 2014 zapraszamy do samodzielnej rezerwacji terminów do lekarzy poprzez Portal Pacjenta eRejestracja Asseco mMedica on-line. W razie problemów prosimy o kontakt z administratorem intormatyka@mark.med.pl
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcją obsługi Portalu Asseco eRejestracja dostępną w zakładce „Do pobrania”
7. Prawa Pacjenta
Pacjent ma prawo do:
1) Świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej;
2) Informacji o swoim stanie zdrowia;
3) Zachowania w tajemnicy, przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia;
4) Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielenie świadczeń zdrowotnych;
5) Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych;
6) Poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych;
7) Dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych;
8) Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza;
9) Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego;
10) Opieki duszpasterskiej;
11) Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.
W razie pytań, prosimy o kontakt z Biurem Rzecznika Praw Pacjenta:
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa, www.bpp.gov.pl
KLIKNIJ >> Prawa pacjenta PDF <<
8. Szczególne uprawnienia pacjentów
Pacjenci uprawnieni po okazaniu stosownego dokumentu do korzystania poza kolejnością ze świadczeń zdrowotnych:
a) „Zasłużeni honorowi dawcy krwi”
b) „Zasłużeni dawcy przeszczepu”,
c) Inwalidzi wojenni, wojskowi oraz kombatanci,
d) Osoby represjonowane,
e) Kobiety w ciąży,
f) Świadczeniobiorcy do 18 r.ż., u których stwierdzono ciężki i nieodwracalne upośledzenie albo nieuleczalną chorobę zagrażającą życiu, które powstały w prenatalnym okresie rozwoju dziecka lub w czasie porodu,
g) Uprawnieni żołnierze i pracownicy wojska oraz weterani poszkodowani – w zakresie leczenia urazów i chorób nabytych podczas wykonywania zadań poza granicami państwa,
h) Żołnierze zastępczej służby wojskowej,
i) Cywilne niewidome ofiary działań wojennych,
j) Uprawnieni żołnierze i weterani posiadający uszczerbek na zdrowiu co najmniej 30%,
k) Działacze opozycji antykomunistycznej i osoby represjonowane z powodów politycznych,
l) Osoby o znacznym stopniu niepełnosprawności,
ł) Osoby deportowane do pracy przymusowej oraz osadzone w obozach pracy przez III Rzeszę i ZSRR.
Członkowie rodzin ww. wymienionych grup osób nie posiadają prawa do korzystania poza kolejnością ze świadczeń opieki zdrowotnej oraz korzystania z ambulatoryjnych świadczeń specjalistycznych finansowanych ze środków publicznych bez skierowania.
Inwalidzi wojenni i wojskowi, kombatanci, osoby represjonowane, cywilne niewidome ofiary działań wojennych, działacze opozycji antykomunistycznej, oraz osoby niepełnosprawne w znacznym stopniu – przyjmowani są bez skierowania.
Firma Marketingowo-Medyczna
Mark-Med Sp. z o.o.
Osiedle Na Skarpie 27 p. 211a, 31-910 Kraków
tel. 12 644-12-72
fax. 12 686-58-50
email: biuro@mark.med.pl